12 Temmuz 2007 Perşembe

Aşk Masum Değil Ki...

Sadece bir anlık konuşmadan sonra nedensiz buluşma bağladı yinebirbirimizi bize.Hiç anlamadık sebeplerini.Nedenlerini soramadan ellerimizbirbirine çoktan kenetlenmişti.Sanki hiç kopmayacakmış gibi.Aklımdançıkmayan o hasret günleri,çektiğim çileler,haykırdığım isyanlar hiç biriunutulmadı.O aylar boyunca ağladığım gecelerin hesabını kim verebilirki?kim beni o eski deli dolu günlerime döndürebilir ki?Aşk mıydı beni böyledivane eden yoksa bu sadece onda mı gizli?Zaman sanki benimle birlikte ovazgeçilemez aşkımı da alıp götürdü.Sürüklendim bir uçtan bir uca.Gelip deelimden tutanım hiç olmadı.sevdim diye mi çektim bu acıları buncazaman.Hani sevip sevilmek çok güzeldi.Mutlu ederdi insanı;yetmiyor iştemutlu olmak yetmiyor.Kimseler fark etmeden eriyip gidiyorsun ama nedeninine sen ne de başkası bilmiyor.Zaten kimsede öğrenmek istemiyor yalanmı?Hayatımı mahvettiler,yaşarken öldürüldüm.sevdiğimin ardından en zayıfnoktamdan yakalandım.Giden sevgili yüzünden bitip,tükenmek çok kolaymışmeğersem,ölüm bir harekete bakarmış.Bunları anladın sevince.Her gün dahafazla tükenen bir beden gördüm o aynanın karşısında.Halbuki bakılmayakıyılmayan kaç masum yüz verdik topraklara.Yine bilinmedi kıymet yineanlamadılar değerlerini.Bu kedere bu derde aşk mı diyorlar?Sevgimi bunlarıbize yaptıran.Kimler bu sözlerimden utanacak acaba?bunlara rağmenanlayan yok beni değil mi?Ben yine mutlu olabilirim geçici bir süre.Yaonlar acılarıda sevinçleride mezara gömülenler hiç anlamı yok.Aşkın azabıkör hançerle kalplere yazılmış çoktan.Sonu yok ne benim için ne çekenleriçin ne de aşk uğruna.Mezara Girenler İçin.

0 yorum:

Siguiente Anterior Inicio
 
Aşk sevgi şiirleri, hikayeleri, msn nickleri, msn avatarları Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo